Du kan lita på mig. Ibland.

2005-06-02

Mitt andra

Here we go again... Farväl Helena.

Det är dags att börja om här. I morgon tänker jag åka till Tranås med Markus. Tranås lär vara något oherrans till ställe. Men jag tror ändå det kan vara en plats av något slag, för något slag. Primärt vill jag ha ett miljöombyte, och Tranås är ändhållplats på pendeltågslinjen. Primärt vill jag ha inspiration till min bok.

Vi ska bo på Hotell Statt, tillika regionens nöjesmetropol. Vad nu det kan innebära. Det lär nog visa sig.

Jag tänker börja om med mer när jag ändå ska börja om. Den nya bloggen ser annorlunda ut, känns annorlunda, är annorlunda. Jag ska disciplinera mig, jag ska städa, jag ska skriva, jag ska läsa, jag ska bli nån. Inte någon som bara lallar omkring och gör allt i sista stund, jag ska bli vad jag vill bli, och göra vad jag vill göra (varförvarförgörjagintedet?).

Just idag är världens bästa dag att börja på, jag är inte helt i ofas med jobbet så att det inte finns tid till struktur. Det finns tid, det är bara att köra. Struktur struktur struktur.

Jag har inte sovit på hela natten. Jag vänder på alla dygn (och nätterna blev de ljusaste man sett)

Tranås, sa jag det, sa jag det?

1 Comments:

  • "Jag vänder på alla dygn (och nätterna blev de ljusaste man sett)"

    Jisses vad fint och bra sagt, Fläshbåx! Nu känns det plötsligt jättelyxigt att ha världens sämsta dygnsrytm. Mina nätter är de ljusaste man sett. Hurra för det!

    By Anonymous Anonym, at torsdag, juni 09, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home