Du kan lita på mig. Ibland.

2006-05-11

Fotorunda #1 med Myrkyr

 
 
 
   
 
 
   
 
 
  

8 Comments:

  • Nice

    By Anonymous Anonym, at fredag, maj 12, 2006  

  • Mycket vackra bilder! :-)
    Vad för kamera använder du?

    By Blogger Cel'Dara, at fredag, maj 12, 2006  

  • Åh! *längtar tillbaka* Dags för en tredje runda nästa vecka känner jag. :-)

    By Blogger myrkyr, at fredag, maj 12, 2006  

  • Bra jobbat ponken, men vad är egentligen "att väga 79 och vara 1,87 lång är faktiskt inte så onormalt tjock" för typ av kommentar? Jag menar, kan man vara normalt tjock, då måste ju tjock vara ett normalläge, men det kanske det är med tanke på den store onde satans USA-imperialism?

    Inte bara D som är ond alltså... :o)

    By Anonymous Anonym, at fredag, maj 12, 2006  

  • Detta är en recension:

    Gillar sista bilden, skorna och tågspåret väldigt, väldigt mycket. Överlag bra jobbat. Själv fotade jag körsbärsträd och skolgårdar häromdan. Det blev dock inget så vackert som dina bilder. (däremot slår fortfarande verkligheten det mesta)

    Och så såg jag skägget på tåget idag. Barfota. Konsten att åka tåg utan skor är allldeles för lite utforskad. Jag tror han är nåt stort på spåren.

    /Flickversal.

    By Anonymous Anonym, at lördag, maj 13, 2006  

  • aleqzia tycker att det inte ska ligga ngt i barfotagång

    ibland tror folk att man vill ha status

    By Anonymous Anonym, at söndag, maj 14, 2006  

  • tack snälla alla för alla snälla kommentarer.

    ganska häftigt att trots att ni är anonyma (vissa av er) så är jag nästan alldeles helt säker på vem som är vem.

    By Blogger peu à peu, at söndag, maj 14, 2006  

  • Väldigt vackra bilder! Hoppas du är med på något poetry slam snart igen. Du kanske ska på poesikvällen nu imorgon kväll vid vattentornet?

    / Anders - Växjö Poetry Slam

    By Blogger Anders Marzi Tornblad, at tisdag, maj 30, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home