Du kan lita på mig. Ibland.

2007-05-06

Nu kokar vi snuten

Dom säger att även sömnlösa nätter sover man lite fast man inte vet om det. Det är lite moment 22 i att bevisa det, för om jag nu visste att jag har sovit så framstår ju inte natten längre som sömnlös. Men det där spelar inte så stor roll nu, för jag har inte sovit något i natt (attdetskabehövavarasåjävlajävlasvårt). Fast lite då uppenbarligen, och tur är väl det. För det kommer bli en trött söndag känns det som.

Förutom att sova lite så har jag ägnat natten åt att äta knäckebröd, lyssna på ohälsosamt många gamla avsnitt av Ekots Lördagsintervju, läst Marsvinslitteratur, snusat fyra Göteborg Rapé Portion (sedär, där fick jag med både snus och Marsvin i samma mening) och spånat på synopsis till min samtidsroman.

Idag kommer jag att befinna mig i Växjö, och det tänker jag fira med att hänga på Palladium, för är det något jag saknar från min tid i Växjö så är det just Palladium. Och Koh Thai lite mer. Och Kafé Deluxe allra mest. Och så kanske lite människor också, men det är ju underordnat, dom är flyttbara.