Du kan lita på mig. Ibland.

2008-05-11

Har ni glömt mig?

Det har ni nog, för nu var det länge sedan jag skrev något här. Det har hänt ett och annat sen sist, jag ska inte summera det. Men till skillnad från senast har jag en balkongdörr och nu har jag öppnat den och låter nattluften svepa in och blandas med musiken från högtalarna. Munnen smakar citrontobak.

I fredags slutade jag på ett jobb och på måndag börjar jag på ett annat. Nya grejer, helt annorlunda men ändå samma tragiska samma. Men jag är sjukt förhoppningsfull, och ska som vanligt starta ett nytt liv. Det är rätt fånigt, för det blir det ju inget av ändå, men åh, som jag borde! Gå upp tidigare, leva sundare och allt det dära. Och jag skulle vilja pyssla mycket mer med mitt eget företag. Det finns en miljon saker att göra, en miljon fonter att köpa och en miljon hemsidor att bygga.

2008 har jag mest varit sjuk. Hittills. Nu har jag smittats med immunitet mot det allra mesta, så jag ser fram emot att få vara frisk resterande dagar.

Dagens låttips är Iggy Pop & Goran Bregovic - TV Screen.

5 Comments:

  • glömt dig? pfft. you is always in my heart!

    jag ska också start ett nytt liv, en stund iaf. amerikat i 6 månader.

    puzz!

    By Blogger daniel, at söndag, maj 11, 2008  

  • Wow! ja jag hörde dennis sa det! Det verkar coolt! Frågan är vem som ska sköta dina andra 47 företag då, men det är väl ett mindre problem I guess :-).

    Jag önskar all lycka. Min USA-släkting tillika vän Erik kommer hit i sommar, men sen måste jag ju hälsa på honom nån gång snart..

    och kanskedej också då?

    By Blogger peu à peu, at söndag, maj 11, 2008  

  • woho, det tycker jag APsolut att du ska göra :)

    By Blogger daniel, at söndag, maj 11, 2008  

  • Nejmen, visst luktar det väl fortfarande lite henrik och marsvin här hemma så att jag kommer ihåg dig.

    Krr krr. Välkommen till ditt nya liv!

    By Blogger Tobias Nurmiranta, at onsdag, maj 14, 2008  

  • Givetvis glömmer man inte dig Hääänrik! Vet du vad, jag ska nog också ge mig på det där med att starta ett nytt liv. Vi får väl se hur det blir med det. :)

    By Anonymous Anonym, at måndag, maj 19, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home