Du kan lita på mig. Ibland.

2007-07-16

Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör

Alltså, jag är helt energilös liksom, jag vill ingenting och orkar ingenting, jag behöver liksom ett jobb som rycker upp mej ur sängen och får mej att inse att man faktiskt kan ha kul även utanför den. Det känns lite knas att säga det, men nu är det två veckor kvar av min lediga sommar och jag går och längtar efter att den ska ta slut! Jag har fyra veckor som gapar
tomma i kalendern, människor är glada, solen skiner, fåglarna kvittrar och jag kan göra precis precis vad jag vill och , mina vänner, gör jag INGENTING.

Fast det där var ju inte riktigt sant. I helgen har jag till exempel ägnat ett stort antal timmar att med D tävla i att finna exakt två ord som på Google ger endast en träff. Som till exempel bromtymolblått och dansa. Eller dataprince och semesterstängt. Fast det känns ju inte jättekonstruktivt det heller.

Men jag ska avsluta i lite positiv anda: snart vänder det!

"Semester är ett helvete" ger för övrigt två träffar på Google. Så alldeles ensam är jag ju inte.

8 Comments:

  • berättade dennis att jag vann när vi tävlade i googlewhacking? ;)

    å för faan, RYCK UPP DIG :P

    åk en runda till estland, som jag!

    By Blogger daniel, at tisdag, juli 17, 2007  

  • åh oh, jag har planerat för en runda till estland ju, oxana har till och med varit med på att inkvartera mej TRE och MAX TRE nätter på hennes boplats :-)

    tyvärr har dennis vunnits de flesta gånger vi har tävlat i googlewhacking, men jag är ändå nöjd med just bromtymolblått och dansa. fast nu kan jag ju inte ta den mer, för snart har google indexerat min blogg och då blir det ju två träffar på den ;-)

    sen var det nån mer jag är stolt över också, ja just ja! datortomografera och röd. för jävla bra. eftersom vi då hade att man skulle ta ett verb och en färg och det var min första gissning i den grenen :)

    By Blogger peu à peu, at tisdag, juli 17, 2007  

  • åh fasen. akta dig bara för hennes pappa, han lär vara farlig! gammal sjöman å sånt..

    när hade du tänkt åka dit btw?

    haha, grattis!

    By Blogger daniel, at torsdag, juli 19, 2007  

  • ja jag har hört det, det blir nog ett kok stryk om dagen skulle jag gissa på. spännande :o)

    jag tänkte mej augusti eller oktober, när tänkte du?

    By Blogger peu à peu, at fredag, juli 20, 2007  

  • jag är på bussen till stockholm NU. flyger till estland imorrn, hem nästa söndag, så exakt en vecka

    i oktober kanske jag hänger med..

    jag har saknat estland något SJUKT mkt. aldrig saknat ett ställe(/liv?) så mkt förut..

    By Blogger daniel, at lördag, juli 21, 2007  

  • Coolt! Vi borde satsa på oktober då, så kan vi dela säng med oxanas pappa då! ;-)

    Hälsa EL RUUUUNKA från mej ;-)

    By Blogger peu à peu, at söndag, juli 22, 2007  

  • haha, det vore nånting!

    jag träffade oSCHana igår! hon är lika smal som alltid

    ska se om jag ser EL RUNKA

    By Blogger daniel, at måndag, juli 23, 2007  

  • Det var rätt värdelöst att leka med sig själv också. Eller jag menar, leka DEN leken med sig själv.

    Men jag kan väl ändå få skryta med oxblodsröd + röksvamp på typ tredje försöket?

    Imponerad någon?

    By Anonymous Anonym, at onsdag, juli 25, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home