Du kan lita på mig. Ibland.

2006-01-07

Vi ska vara molnen

I tallinn igen. Det är inte riktigt som jag mindes det, men det är nog mer jag som har förändrats än tallinn. Det är väl som Sverige, fast mindre hjärna och mera drifter. Och det är sannerligen inte bra. Men nu är vi här och Cafe VS är avslappnat och de mina är lätta att hänga med. Än så länge.

Man klarar sig bra här, men Sverige är magiskt.

Nu är det en SITUATION . Och det hade kunnat vara annorlunda och jag vet egentligen inte riktigt vad jag skulle tycka om situationen var sådan, men nu är den inte det och det tycker jag i alla fall inte så värst bra om.

Mina känslor har jag väl aldrig riktigt förstått mej på. Allra minst nu för tiden när jag nästan aldrig har några. Men just för den sakens skull bara därför är det situationer jag på många sätt kan tycka om.

Det är plågsamt och bränns och gör ont, men jag vet att jag gör allting rätt nu och då går det över. Det är en feber och den är tung idag. Den är så man vill inte göra så mycket just idag just. Men sen en dag så kommer det dagar med klarblå himmel och ljusa nätter igen.

Och då är det bara att rulla fram.