Du kan lita på mig. Ibland.

2005-07-19

Sad on screen, merry in life


Oxana beskrev mig enligt rubriken, och det lär väl stämma. Det finns ju ingen anledning att se glad ut när ingen annan ser på. Men usch, så fel det där lät. Jag menar nog också - faktiskt, också - att jag har fler anledningar att vara glad när jag inte är ensam och själv. Jag tyckte om hennes beskrivning. Men ibland kan hon konsten alltför bra. Att såra.

Idag har varit en kolossalt dålig dag, men jag sover väldigt fint och bra nu. Alldeles för mycket till och med, eftersom det finns väldigt få anledningar att vara vaken. När man sover kan man dock drömma något, till och med något fint.

Jag kastade in handduken idag, och ska gå upp i fulldos igen. Med medicin är jag kanske ingenting, jag klipper alla band med känslorna, MEN JAG TRIVS.