Du kan lita på mig. Ibland.

2005-07-25

It was beautiful - just the three of us and noone else around


Nevada i Göteborg. Jag mår ganska dåligt och inte ens ett glas vitt kan ändra på det. Jag måste fundera på varför. Så checklista kolon, är jag på fulldos? Ja det är jag. Har jag skäl? Nja, okej då, kanske. Men inte så att jag ska bry mig så mycket om det, det ska så lätt gå att glömma. Det ska inte vara någon följetong i en fånig blogg dag efter dag.

Vi koncentrerar oss på annat i stället. Till exempel är NK i Göteborg mindre än NK i Stockholm. La Gondola är inte en prisvärd italiensk restaurang. Det finns ett väldigt fint naturreservat i närheten i någon invandrartät stadsdel som jag tyvärr har glömt bort namnet på. Naturreservatet har också fin natur och fina vattendrag. Markus familj är intressant och avslappnad att vara med.

Nja, det här fungerade inte.

2 Comments:

  • Hej hej!
    Läste din blogg precis och kollade på dina fina bilder. Du är verkligen duktig!
    Hoppas att du fick ut något av vistelsen i Göteborg.
    Ha en fortsatt trevlig sommar!
    Kram Marielle (Markus syrra)

    By Anonymous Anonym, at tisdag, juli 26, 2005  

  • Hej hej Anna! eh, jag menar Marielle ;p.

    Tack så jättemycket för de fina orden, de värmer som fan. Självklart fick jag ut en massa av vistelsen i Göteborg, jag fick ju träffa dej om inte annat :). Ha det jättebra själv!

    By Blogger peu à peu, at onsdag, juli 27, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home